Tervek

Terveinkben bennevan az, hogy először kisebb dolgokat csinálunk. Kis játékokat gyakorolunk majd összedobunk egy normálisat, szintén elég egyszerű szinten. Aztán egy bonyolultabbat. majd ha az kész, egy még bonyolultabbat és így továb, és így továb. Majd ha már elég jó játékokat készítünk, abban reménykedünk, hogy valami cég felfedez minket és munkát ajánl. Vagy esetleg egy saját vállakozásba kezdeni.

Első játékként egy középkori stílusu kardozós játékot tervezünk, majd amit talán feltöltünk a netre. Persze ingyen. Több pályán is lehet majd egymás ellen kardozni és reméljük, megtudjuk oldani az online játékmódot.

Következőnek talán valami nagyobb játékot, szabadon bejárható tájakkal és azokon küldetésekkel és leölhető ellenségekkel, lényekkel. Majd kifejlesztünk egy fejlődési rendszert, hogy szinteket lehessen elérni a küldetésekkel és öldöklésekkel. Jobb harciképességeket kapunk stb. Ha idáig eljutunk, csinálunk rá online módot és egy mmo-rpg lesz belőle, amit szintén ingyen letölthetővé teszünk (teljes magyar felirattal). Remélhetőleg itt már lesz elég emberünk és hírnevünk.

De tervben van egy kis thiefes játék, amiben egy nagy városban, amit szabadon belehet majd járni, lopkodhatunk mindenfélét össze és eladhatjuk zsákmányunkat. Ha túl feltűnő lesz a módszerünk az őrség felfigyel és körözés lesz a fejünkön. Ugrálhatunk háztetőkről háztetőkre hogy ne az utcán vegyenek észre, de vigyáz lehet hogy csúszik.

Tervbeveszünk majd talán egy kicsit ismerősebb dolgot is. Bizonyára ismerős a Lost, vagy a Robinson Crusoe név. Egy olyanról beszélek amin hajótöröttek leszünk és egy lakatlan szigeten kell túlélnünk, ami nem könnyű és valahogyan el kell jutnunk onnan.

Talán valami modernebbet is tervezünk majd, ami a jelenben, vagy a közeljövőben fog játszódni és ott is így kelsz találva minden, de egyellőre többet nemtaláltunk ki rá ennyire előre nemgondolkodunk.

 

Egyellőre enyi, remélem tetszenek terveink.

Oldalmenü
Naptár
Szavazás
Milyen az Unreal Development Kit?
Igen állat
Klasz
Nem rosz
Nem jön be
Az mi?